القران الكريم
 
مرحبا بكم فى المنتدى
القرآن الكريم
الموقع الرسمي للقارئ الشيخ مشاري بن راشد العفاسي
سيرة الرسول صلي الله عليه وسلم
القرآن الكريم بصيغة الفلاش - كاملاً
اللهم بلغنا رمضان

الشيخ: مشاري راشد | نشيد : رمضان
 

 


الإهداءات

 
العودة   منتدى حور عين > المنتدى العام > شات حورعين
شات حورعين ابدئي محادثة جديدة او شاركي في محادثة موجودة من قبل

 
4 معجبون
إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم منذ /22-08-2016, 02:45 AM   #21

بسبوسة حبيبة امها

 
الصورة الرمزية بسبوسة حبيبة امها
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036890150111.gif

حآلتِـى : بسبوسة حبيبة امها غير متواجد حالياً
ترتيبى : 163
بٌعثتَ هنآ فً : Aug 2015
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 1,434
عـدد نقآطىً : بسبوسة حبيبة امها is on a distinguished road
مستـوآيـ : 4
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : بسبوسة حبيبة امها


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فتاة المهمات الصعبه مشاهدة المشاركة
ط§ط¶ط؛ط· ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„طµظˆط±ط© ظ„ط±ط¤ظٹطھظ‡ط§ ط¨ط§ظ„ط­ط¬ظ… ط§ظ„ط·ط¨ظٹط¹ظٹ

ط§ط¶ط؛ط· ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„طµظˆط±ط© ظ„ط±ط¤ظٹطھظ‡ط§ ط¨ط§ظ„ط­ط¬ظ… ط§ظ„ط·ط¨ظٹط¹ظٹ

الشات ده خاص بحمله (بردودنا على الموضوعات حنفرح الحوريات)

ط§ط¶ط؛ط· ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„طµظˆط±ط© ظ„ط±ط¤ظٹطھظ‡ط§ ط¨ط§ظ„ط­ط¬ظ… ط§ظ„ط·ط¨ظٹط¹ظٹ

الشات لعضوات الحمله وبس
واى حورية تحب تنورنا لازم تنضم لحملتنا الاول

اولا : ارحب بعضوات الحملة الجميلات

واحب اطرح عليكم مجموعه من الاسئله ياريت كل واحده تدخل ترد عليها علشان نتعرف عليها اكتر

ط§ط¶ط؛ط· ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„طµظˆط±ط© ظ„ط±ط¤ظٹطھظ‡ط§ ط¨ط§ظ„ط­ط¬ظ… ط§ظ„ط·ط¨ظٹط¹ظٹ

1_اسمك وسنك (لو تحبي) وعملك (لو بتشتغلي)؟
اسمى شيماء 27سنة
مش بشتغل كفاية عليا ولادى هههههههههه
2_كنتى شطوره فى الدراسه ولا نص نص ؟ و ايه هى حالتك الاجتماعيه ؟
كنت شاطرة جدا بفضل الله ودايما من الاوائل
متزوجة
3_ايه هى هواياتك ؟
الكروشية والخرز
4_اوصفى نفسك فى كلمة او كلمتين؟
دايما مهمومة
5_ايه هى احلامك وهل حققتى حاجة منها؟
مش بحلم غير ان ربنا يباركلى فى اهلى ويصلح حالنا ويرحم اخويا
6_ لو حد وصفك تفتكرى حيقول ايه عنك؟
بيقولو انى عاقلة ومش بحب المشاكل بس هما مايعرفونيش على خقيقتى ههههههههههه
7_ ايه هى احسن وأسوء صفاتك؟
احسن ماعرفش
اسوأالعصبية والقلق الزيادة
8_ ليكى فى وسائل التواصل الاجتماعى ولا مش بتحبيها؟
اه بحبها
9_ ايه هى اكتر اكله بتعمليها لاسرتك وبتعجبهم؟
كتيييرالحمدلله
10_ بتقعدى اد ايه تتفرجى على التى في ؟ وايه هى نوعيه البرامج اللى تشد انتباهك؟
لاقليل جدا ةماليش حاجة معينة بشوفها

11_ ايه احب الاقسام ليكى هنا فى المنتدى؟ وايه اول حاجة بتفتحيها فى المنتدى؟
بفتح قسمى الاول بعد مابشوف التنبيهات وبحب اقسام الهوايات والتدبير

12_ ايه هى الحكمة او المثل اللى بتصدقيه جدا؟
اعمل ماشئت فكما تدين تدان
13_ بتقضى ازاى وقت فراغك ؟
بفتح النت فيس او هنا وبشتغل كروشية او خرز


اللى عندها اى سؤال تحب تضيفيه تتفضل

يالا انطلقوا وجاوبوا على الاسئله وخدوا راحتكم على الاخر

ط§ط¶ط؛ط· ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„طµظˆط±ط© ظ„ط±ط¤ظٹطھظ‡ط§ ط¨ط§ظ„ط­ط¬ظ… ط§ظ„ط·ط¨ظٹط¹ظٹ

ط§ط¶ط؛ط· ط¹ظ„ظ‰ ط§ظ„طµظˆط±ط© ظ„ط±ط¤ظٹطھظ‡ط§ ط¨ط§ظ„ط­ط¬ظ… ط§ظ„ط·ط¨ظٹط¹ظٹ
تمام افندم





__________________

من مواضيع بسبوسة حبيبة امها

  رد مع اقتباس
قديم منذ /22-08-2016, 03:21 AM   #22

ابتسم لتحيا

 
الصورة الرمزية ابتسم لتحيا
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036898261891.gif

حآلتِـى : ابتسم لتحيا غير متواجد حالياً
ترتيبى : 667
بٌعثتَ هنآ فً : Jul 2016
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 8,174
عـدد نقآطىً : ابتسم لتحيا will become famous soon enough
مستـوآيـ : 10
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : ابتسم لتحيا


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فتاة المهمات الصعبه مشاهدة المشاركة

انا جيت اهو ولاقيتكم نايمين
وبعدين انا الى عملت الشات يعنى محدش يسالنى انا اللى اسأل بس
منتهى الديمقراطيه والعدل
لا انا صاحية
لا بقا مليش فيه احنا هنا كله بيجاوب احنا مش بنمشى بالديمقراطيةدى





__________________
اللهم انى اسالك الصبر ع البلاء ..♥
اللهم ارحم من اشتاقت لهم انفسنا وهم تحت التراب..♥
الهى انت اعلم كيف حالى فهل ياسيدى فرج قريب.؟.!♥
اللهم يسر لى امرى وحققلى ماتمنى وارزقنى حسن الخاتمة..♥


نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من مواضيع ابتسم لتحيا

  رد مع اقتباس
قديم منذ /22-08-2016, 03:27 AM   #23

ابتسم لتحيا

 
الصورة الرمزية ابتسم لتحيا
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036898261891.gif

حآلتِـى : ابتسم لتحيا غير متواجد حالياً
ترتيبى : 667
بٌعثتَ هنآ فً : Jul 2016
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 8,174
عـدد نقآطىً : ابتسم لتحيا will become famous soon enough
مستـوآيـ : 10
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : ابتسم لتحيا


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسبوسة حبيبة امها مشاهدة المشاركة

تمام افندم
اهلا ياشيمو نورتى الحملة ياحبيبتى
ليه دايما مهومة ياحبيبتى؟ ربنا يفك كربك ويسعدك ويبعد عنك الهم والحزن ويبارك فيكى وفى اولادك ويحفظهم ربنا يرحم اخوكى ويسكنه فسيح جناته





__________________
اللهم انى اسالك الصبر ع البلاء ..♥
اللهم ارحم من اشتاقت لهم انفسنا وهم تحت التراب..♥
الهى انت اعلم كيف حالى فهل ياسيدى فرج قريب.؟.!♥
اللهم يسر لى امرى وحققلى ماتمنى وارزقنى حسن الخاتمة..♥


نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من مواضيع ابتسم لتحيا

  رد مع اقتباس
قديم منذ /22-08-2016, 03:41 AM   #24

بسبوسة حبيبة امها

 
الصورة الرمزية بسبوسة حبيبة امها
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036890150111.gif

حآلتِـى : بسبوسة حبيبة امها غير متواجد حالياً
ترتيبى : 163
بٌعثتَ هنآ فً : Aug 2015
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 1,434
عـدد نقآطىً : بسبوسة حبيبة امها is on a distinguished road
مستـوآيـ : 4
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : بسبوسة حبيبة امها


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابتسم لتحيا مشاهدة المشاركة


اهلا ياشيمو نورتى الحملة ياحبيبتى
ليه دايما مهومة ياحبيبتى؟ ربنا يفك كربك ويسعدك ويبعد عنك الهم والحزن ويبارك فيكى وفى اولادك ويحفظهم ربنا يرحم اخوكى ويسكنه فسيح جناته
تسلميلى ياسومة ياحبيبتى دانورك
النكد اصلا بقى حاجة طبيعية عندى بقيت المراة النكدية على وزن المراة الحديدية كدة ههههههههههههههه
اللهم امين يارب





  رد مع اقتباس
قديم منذ /22-08-2016, 03:48 AM   #25

ابتسم لتحيا

 
الصورة الرمزية ابتسم لتحيا
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036898261891.gif

حآلتِـى : ابتسم لتحيا غير متواجد حالياً
ترتيبى : 667
بٌعثتَ هنآ فً : Jul 2016
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 8,174
عـدد نقآطىً : ابتسم لتحيا will become famous soon enough
مستـوآيـ : 10
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : ابتسم لتحيا


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسبوسة حبيبة امها مشاهدة المشاركة

تسلميلى ياسومة ياحبيبتى دانورك
النكد اصلا بقى حاجة طبيعية عندى بقيت المراة النكدية على وزن المراة الحديدية كدة ههههههههههههههه
اللهم امين يارب
الله يسلمك من كل سوء ياحبيبتى
ليه بس كده ياشيمو بس انا والله من تعاملى معاكى حسيتك عسولة مش نكدية ولا حاجة





__________________
اللهم انى اسالك الصبر ع البلاء ..♥
اللهم ارحم من اشتاقت لهم انفسنا وهم تحت التراب..♥
الهى انت اعلم كيف حالى فهل ياسيدى فرج قريب.؟.!♥
اللهم يسر لى امرى وحققلى ماتمنى وارزقنى حسن الخاتمة..♥


نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من مواضيع ابتسم لتحيا

  رد مع اقتباس
قديم منذ /22-08-2016, 03:51 AM   #26

بسبوسة حبيبة امها

 
الصورة الرمزية بسبوسة حبيبة امها
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036890150111.gif

حآلتِـى : بسبوسة حبيبة امها غير متواجد حالياً
ترتيبى : 163
بٌعثتَ هنآ فً : Aug 2015
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 1,434
عـدد نقآطىً : بسبوسة حبيبة امها is on a distinguished road
مستـوآيـ : 4
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : بسبوسة حبيبة امها


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابتسم لتحيا مشاهدة المشاركة


الله يسلمك من كل سوء ياحبيبتى
ليه بس كده ياشيمو بس انا والله من تعاملى معاكى حسيتك عسولة مش نكدية ولا حاجة
ربنا يخليكى ياحبى
ادعيلى كل اما تفتكرينى ربنا يريح قلبى وبالى





__________________

من مواضيع بسبوسة حبيبة امها

  رد مع اقتباس
قديم منذ /22-08-2016, 03:57 AM   #27

ابتسم لتحيا

 
الصورة الرمزية ابتسم لتحيا
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036898261891.gif

حآلتِـى : ابتسم لتحيا غير متواجد حالياً
ترتيبى : 667
بٌعثتَ هنآ فً : Jul 2016
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 8,174
عـدد نقآطىً : ابتسم لتحيا will become famous soon enough
مستـوآيـ : 10
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : ابتسم لتحيا


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسبوسة حبيبة امها مشاهدة المشاركة

ربنا يخليكى ياحبى
ادعيلى كل اما تفتكرينى ربنا يريح قلبى وبالى
حاضر ياحبيبتى ربنا يريح بالك ويفك كربك ويسعدك ويبعد عنك الهم معلش حاولى متفكريش فى الحاجات اللى بتزعلك ربنا يسعدك ياشيمو ويعوضك خيرا





__________________
اللهم انى اسالك الصبر ع البلاء ..♥
اللهم ارحم من اشتاقت لهم انفسنا وهم تحت التراب..♥
الهى انت اعلم كيف حالى فهل ياسيدى فرج قريب.؟.!♥
اللهم يسر لى امرى وحققلى ماتمنى وارزقنى حسن الخاتمة..♥


نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من مواضيع ابتسم لتحيا

  رد مع اقتباس
قديم منذ /22-08-2016, 09:54 PM   #28

بسبوسة حبيبة امها

 
الصورة الرمزية بسبوسة حبيبة امها
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147036890150111.gif

حآلتِـى : بسبوسة حبيبة امها غير متواجد حالياً
ترتيبى : 163
بٌعثتَ هنآ فً : Aug 2015
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 1,434
عـدد نقآطىً : بسبوسة حبيبة امها is on a distinguished road
مستـوآيـ : 4
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : بسبوسة حبيبة امها


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابتسم لتحيا مشاهدة المشاركة


حاضر ياحبيبتى ربنا يريح بالك ويفك كربك ويسعدك ويبعد عنك الهم معلش حاولى متفكريش فى الحاجات اللى بتزعلك ربنا يسعدك ياشيمو ويعوضك خيرا





  رد مع اقتباس
قديم منذ /23-08-2016, 01:18 AM   #29

فتاة المهمات الصعبه
مديرة المنتدى
 
الصورة الرمزية فتاة المهمات الصعبه
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147215092093181.gif

حآلتِـى : فتاة المهمات الصعبه غير متواجد حالياً
ترتيبى : 318
بٌعثتَ هنآ فً : Jul 2016
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 13,118
عـدد نقآطىً : فتاة المهمات الصعبه will become famous soon enough
مستـوآيـ : 10
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : فتاة المهمات الصعبه


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسبوسة حبيبة امها مشاهدة المشاركة

تمام افندم
ربنا يزيح همك ويفك كربك ويبارك لك فى ولادك يا شيمو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابتسم لتحيا مشاهدة المشاركة


لا انا صاحية
لا بقا مليش فيه احنا هنا كله بيجاوب احنا مش بنمشى بالديمقراطيةدى
شفتى جيت لاقيتك نايمه برضه
اعمل انا ايه بقى





__________________
مواضيعى ( 56 )


نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة]



نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة


من مواضيع فتاة المهمات الصعبه

  رد مع اقتباس
قديم منذ /23-08-2016, 07:25 PM   #30

ام نفيسه
مديرة المنتدى
 
الصورة الرمزية ام نفيسه
http://7or3en.com/up/do.php?imgf=147215092093181.gif

حآلتِـى : ام نفيسه غير متواجد حالياً
ترتيبى : 313
بٌعثتَ هنآ فً : Jul 2016
تًجـِدنىً فً :
ڪلً مآ قدمتً : 5,721
عـدد نقآطىً : ام نفيسه will become famous soon enough
مستـوآيـ : 10
توآصل معىُ / تجدنىً فىً :

 

 

قـائـمـة الأوسـمـة
افتراضي




انا : ام نفيسه


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسبوسة حبيبة امها مشاهدة المشاركة

تمام افندم
ربنا يفرج كربك ويزيل همك ويسعد قلبك
ويغفر لاخوكي ويرحم موتنا جميعا

اكتر فسحه عمرك ما تنسيها
نفسك تسكن دوله تاني فين وليه
نفسك تاكل ايه دلوقتي
اكتر اكله بتحبيها انتي
زواجك قصه ولاه قرايب ولاه صدفه
اسماء اولادك مين بيختارهم
ربنا يسعدك في الدارين


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابتسم لتحيا مشاهدة المشاركة


حاضر ياحبيبتى ربنا يريح بالك ويفك كربك ويسعدك ويبعد عنك الهم معلش حاولى متفكريش فى الحاجات اللى بتزعلك ربنا يسعدك ياشيمو ويعوضك خيرا
ربنا يسعد قلبك سمسمه
شكلك الاخت الكبيرة
ربنا يديم محنتك علينا





__________________
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة
من مواضيع ام نفيسه

  رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 09:45 PM



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
Developed By Marco Mamdouh
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.

mamnoa 4.0 by DAHOM

تصميم : عمان والامارات
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157